H 100 ile E (El, Yüz, Boyun Dekolte) Kırışıklık Tedavisi

MEZOTERAPİLER

Gençik Aşısı, yüz ve boyun bölgesine uygulanır. Alkol, sigara, akne, güneş ve solaryumdan zarar görmüş ciltlere, diğer tedavilerle birlikte tamamlayıcı olarak da uygulanabilmektedir.

İç organlarımızdan, cildimizin içine kadar vücudumuzun her yerinde bulunan hyalüronik asit, erken yaşlarda ciltte yoğun miktarda bulunurken, maalesef 30’lu yaşlardan itibaren hızla azalmaya başlar. Hyalüronik asidin azalmasıyla beraber cilt, parlaklığını ve esnekliğini kaybeder. H100 saf hyaluronik asit ile uygulanan bu işlemle, yaşlanmaya bağlı olarak azalan hyaluronik asidi yerine koyarak, cildin gençleşmesini sağlamak yani kırışıklıkların tedavisi ve cilt elastikiyetinin geri kazanılması hedeflenir. Anti-Aging uygulamaların başında gelen Gençlik Aşısı ile enjeksiyon sırasında cilde uygulanan hayvansal olmayan saf hyalüronik asit, nem, esneklik ve hücre yenilenmesini sağlayan kollajenleri harekete geçirir. Cilt altında uzun süre kalarak cildin savunma sistemini artırır ve yaşlanma sürecini yavaşlatır.

Öğle Tatilinde Güzelleşmenin Konforunu Yaşayın!

Cildin altına çok ince iğneler ile uygulanarak 15-20 dakika gibi bir sürede gerçekleştirilir. Bu uygulama için, totalde en fazla 1 saat ayırmanız yeterli olacaktır. Uygulama sırasında acı hissedilmez, çok hafif bir yanma görülebilir. Uygulama sonrası da ciddi boyutlarda bir kızarıklık gözlenmez. Hassas ciltlerde oluşabilecek ufak tefek kızarıklıklar da 1-2 saat içinde kendiliğinden hafifleyerek yok olur. İki haftada bir toplam 4 seans olarak uygulanır. Etkisi 2. günden itibaren ortaya çıkar ve ciltte parlaklık ışıltı ile, kırışıklıklarda hafifleme ise gerginlikle birlikte kendini gösterir. Ayrıca, cilt doku tonunun daha kaliteli bir görünüme geldiği de rahatlıkla gözlemlenir. Uygulamanın en etkili sonuçları ise ilk 2-3 ay içerisinde alınır.

Tedavi süresince hastanın beslenme düzenine dikkat etmesi, bol miktarda su tüketmesi, güneş koruyucu krem ile cildini muhafaza etmesi, özellikle de uygulamanın yapıldığı gün sigara ve alkol kullanmaması dikkat gerektiren noktalardır. Sağlıklı beslenme ve yaşam biçimine dikkat edilmesi, tedavinin daha başarılı ve uzun süre kalıcı olmasını sağlar.

Gençlik Aşısı, 20 yaşından itibaren tüm cilt tiplerine uygulanabilmektedir. Uygulamanın her yıl tekrarlanması, kalıcılığı sağlamak açısından önemlidir.