Ultratherapy

Ultherapy (Ameliyatsız Yüz Gençleştirme) Nedir

Ultherapy Teknolojisi, ciltte sıkılaşma ve gerginlik sağlayan, etkili bir tedavi yöntemidir. Cildin sıkılığını yitirmesi sonucu sarkma ve çizgilenme görülen dekolte bölgesi ve gıdı bölgesi, yanak, ağız kenarı, yüz konturu, çene hattı, kaş, alın ve kırışan göz çevresinde, ameliyatsız toparlanma ve gençleştirme sağlar.

Yararları

Cildin alt katmanlarında bulunan taşıyıcı dokularda, ses dalgaları kullanılarak oluşturulan noktasal ısı artışları ile kolajen üretimi uyarılır. Bunun sonucunda daha fazla kolajen üretilir, bağ dokusu güçlenir, daha sıkı bir cilt oluşur ve kırışıklarda gözle görülür azalma sağlanır.

Bu tedavi yöntemine benzer teknolojiler bulunmasına karşı, yapılan işlemin uygulandığı bölge ultrasonografi ekranında takip edilerek, tam istenen dokulara duyarlı ve iki farklı katmanda müdahale etme özelliği sadece FDA onaylı Ulthera Teknolojisi ile mümkündür. Ayrıca, ‘’Ulthera’’ cihazı ile yapılan bu tedavide, ısı enerjisi veren ses dalgaları, hedeflenen doku derinliğine odaklanmakta ve ısıtma etkisi, cildin üst tabakalarına zarar vermeden sadece deri altındaki taşıyıcı bağ dokusunda oluşturulmaktadır.

Uygulama Süresi

Ameliyatsız cilt sıkılaştırma yöntemi olarak bilinen Ultherapy ile ciltte yıllar içinde azalan kolajen ve yerçekimi kuvvetinin yaratmış olduğu gevşeme/sarkmalar, sadece 30- 60 dakika arasında tek seansla tedavi edilebilmektedir.

Ağrı eşiği kişiden kişiye değişiklik gösteren bir özellik olsa da, işlem yaptıran hastaların geneli yaşadıklarını anlık bir karıncalanma hissi ya da elektriklenme olarak tanımlamakta, istenirse uygulama öncesinde verilen hafif bir ağrı kesici ile uygulamanın konforu artırılabilmektedir. Uygulama sonrasında ciltte birkaç saat içinde kendiliğinden geçen hafif kızarıklık ve hassasiyet görülebilir.

İşlem sonrası kişi ideal görünümüne 3 ay içersinde ulaşır ve elde edilen sonuç 2 yıla yakın bir süre muhafaza edilir.

Kimlere Uygulanabilir

Öncelikle bağ dokusu gevşek, biyolojik yaşlanmanın etkisiyle sarkmaları başlamış kişilere uygulanabilir.

75 yaşındaki hastalarda yapılmış olumlu denebilecek çalışmalar da var

Ayrıca yaşı daha genç olup göz kapağı erkenden düşmüş kişilerde de uygulanabilir.

Deneyimleyenler Ne Dedi?

“It was really fun getting to know the team during the project. They were all helpful in answering my questions and made me feel at ease. The design ended up being better than I could have envisioned!”

Eve CrawfordProduct Designer

“By far the best team I've ever worked with. They truly understood the look I was going for and completely nailed it! I would highly recommend them as a company, you simply just won't find any better team!”

Aura BrooksGraphic Designer

“Salient is by far the most astonishing WP theme out there! I literally could not be happier that I chose to buy your theme! Your regular updates and superb attention to detail blows me away every time I visit my new site!”

Zak ReidInstructor, Skate Nao

“I'm wondering why I never contacted these guys sooner! Seriously, they all have commendable talent in their respective fields and knocked my concept out of the ballpark. Thanks for an amazing experience!”

Jack GrahamCo Founder, Coffee Inc
Ultheraphy
Article Name
Ultheraphy
Description
Ultherapy Teknolojisi, ciltte sıkılaşma ve gerginlik sağlayan, tedavi yöntemiyken, ciltteki çizgiler, kırışıklıklar üzerinde ameliyatsız gençleştirme sağlar.
Clinic-up
Clinic-Up